lördag 1 september 2007

We did it!

jag längtar tillbaka, självklart längtar jag tillbaka. Jag och Emma har haft en fantastisk vecka. Vi är ett bra charter-team jag och Emma. Men vi längtar inte bara tillbaka..vi längtar oxå vidare!

Nästa resemål är redan bestämt.. Nästa resa ska gå å glamourens tecken! inte för det att vi inte klarade av det här med våran begränsade packning.. det gick bra. riktigt bra. i ungefär 2 dagar. sen kändes det lite enformigt.. lite som att vi inte riktigt fick visa vilka vi är egentligen. Men samtidigt så var ju det vårat syfte, att vi skulle bli lite tvingade att släppa allt det där med smink å hår å klä upp sig. Vi hade det underbart.

Jag kan rekomendera fler att göra som vi gjorde. En kväll var vi ute osminkade och ofixade och dansade. Folk tyckte att vi var fina ändå. Det är bra för självförtroendet.

Nästa steg blir att gå ut osminkad och ofixad här hemma.. någon som är på?

eller nej, just ja. nästa grej blir som sagt en resa med glamour och höga klackar. Jag, Emma, fullpackade resväskor och ett vackert Italien.

Inga kommentarer: