tisdag 25 september 2007

spänn höger arm... slappna av..



Har letat på mitt avslappningsband. Lyssnade lite igår. Blev arg som vanligt..
tänk dig att du ligger på en äng eller på en strand och ser upp bland molnen.,.

jag:Hur fan kan han säga så!? kan han säga en sak.. äng eller strand.. hur fan ska jag kunna bestämma vilket av dom!!!
Henke: Det viktigaste är nog inte om det är en äng eller en strand.. utan att du ska ligga ner och tänka att du kollar upp på molnen...

Hur fan ska jag kunna veta att det är det som är det viktiga! Om det här bandet nu är tillför att människor ska slappna av så borde dom väl inte krångla till det så där!

Är det förresten vita fina lätta fluffiga moln, eller tunga gråa elaka regnmoln?

5 kommentarer:

maarylou sa...

ja hur ska man veta vilken sorts moln egentligen? de är inte alltid så lätt juh. :) de finns alldeles för mkt o tänka på här i världen.

Hårtrollet! sa...

han borde säga. ligg när. blunda. tänk på färgen svart. det svartaste du kan tänka på. då skulle man ju veta på en gång!

Hårtrollet! sa...

ligg ner.. fan ja kan ju inte stava heller

Anonym sa...

:x Det är ju för att du ska själv få en bild av det hela, d.v.s. det du först associerar till. Verkar vara en prima övning för att komma in i ett drömtillstånd!

Hårtrollet! sa...

men min hjärna tänker på så jävla mycket på samma gång.. det blir myrornas krig.