onsdag 12 september 2007

about me

Jag mår skit.
Jag vill lägga mig ner på golvet - helst under soffan. Där vill jag ligga i min mjukisoverall och krama om en kudde. Ibland ligger jag under soffbordet, jag känner mej trygg där under.. men nu känns det inte tillräckligt... nu vill jag gärna ligga under soffan eller iallafall bakom.

i november har jag mitt slutprov - klarar jag det är jag färdig frisör. Kan jag få göra mitt prov under soffan? jag vet inte hur jag ska orka.

Jag känner mig yr. Från och till så känner jag mig yr. I några dagar har det varit så. Hela tiden känner jag mig slut.

Jag letar överallt i mej själv och samlar ihop all energi jag hittar och så går jag till jobbet. När jag går därifrån finns det inte ens en gnutta kvar. Hostan däremot, den följer med hem igen.

Ja tänker att det kanske finns energi under soffan... men jag orkar inte lyfta på den för att kolla.
på måndag ska jag försöka få en ny tid på sjukstugan.

Inga kommentarer: