måndag 3 september 2007

sjukstugan, del2

idag har jag:
gått upp i tid, för att ringa sjukstugan... dom har inte ringt tillbaka... så nu har jag ringt igen.
betalt hyran, och el räkningen. skickat sms till olika personer som är skyldig mig pengar. samanlagt : 4000kr och 10 öl.
nu ringde dom upp. jävla sjukstuga, inte alls nån snäll å söt sköterska.. hon sa att jag borde ha ringt i morse om jag hade velat ha en tid. JAG GJORDE JU DET! hon sa att jag kunde höra med Närakuten i solna... eller nå sånt., va. det låter ju jätte farligt!
det är hennes fel att det kommer bli en epedemi nu. stavas d så? iaf, så är det hennes fel! jag kommer gå omkring här och hosta. det kommer sprida sig... hon kommer bli nerringd.. hon kommer ångra sig.. hon kommer leta reda på mitt nummer och ringa upp mig. hon kommer be om ursäkt.. och hon kommer böna och be om att jag ska komma dit!

och jag kommer gå dit... jag ska fråga efter henne...när hon kommer så ska jag tränga in henne i ett hörn.. och hosta på henne.. jag ska hosta på henne tills hon skriker..: aaaa..nej, förlåååååt! jag haaaatar virus!

sen ska jag mata henne med järntabletter.

Inga kommentarer: