måndag 10 september 2007

Fisk, någon?

Just hemkommen från Café Opera.
Jag ska erkänna en sak. Jag tycker det är jätte svårt att puta med läpparna. inte bara det att det ser så jävla konstigt ut när jag gör det, jag glömmer bort vad jag håller på med efter 3 sekuner och slutar puta med läpparna. Jag förstår inte hur vissa brudar klarar av att både puta med läpparna och samtidigt spärra upp ögonen så där så att dom blir stora som tallrikar...



Mina läppar är finare när jag inte putar med dom. Jag är finare när jag ler! Det måste vara mycket roligare att prata med någon som är glad, än någon som försöker se ut som en fisk!


En gång sa en vän till mig, på väg in på krogen: Frida, tänk på att puta med läpparna nu så kommer vi in...
Jag skrattade och gjorde den mest överdriva läpp-putningen jag kunde...
-jätter bra, precis så!


vi kom in... efter ett tag glömmer jag bort att puta med läpparna och genast kommer en vakt fram och undrar om jag inte druckit lite väl mycket...



FÖR VARFÖR SKULLE MAN ANNARS GLÖMMA BORT ATT PUTA MED LÄPPARNA!!



1 kommentar:

Anonym sa...

Måste nästan prova vad som händer om jag putar lite i krogkön =P