fredag 28 september 2007

Fredrik Wikingsson



Vad tycker ni om den här killen?
Det är nått hos honom som jag dras till, som gör att jag inte kan sluta att kolla på Boston Tea Party., eller på den här bilden. Jag ska förklara på Frida vis: Ögonen känns ihåliga, I like. Ögonbrynen lixom flyter ihop med resten av ansiktet - försvinner, Munnen ser vanlig ut, inte alls speciell. Hakan är ojämn och öronen ser väldigt platta ut, som att han pressar dom hårt mot kudden på nätterna.. och sedan när han vaknar så drar han på sig en mössa.. men låter öronen sticka ut under kanten... Jag gillar att han ser så blek ut, att han inte hann raka sig imorse. Hans ögon ser trötta ut. lite rynkor. Jag vill slita av honom tröjan för att se om han är ännu blekare där under!

jag tycker att han e het.
Jag borde inte vara singel, så bra som jag är med ord!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det dära programmet har jag sett 1 gång men jag försåtr inte rikigt vad det går ut på :)//Sofie

Anonym sa...

Han är sååå snygg! //M