fredag 28 september 2007

Mitt liv med ett ex.


Henke är väldigt nöjd med den här bilden. Det är han som är #5, i mitten där.
Han säger att han just gett killen i grönt en fet tackling så att han nu sitter klistrad som ett frimärke mot sargen. Henke har därför satt den här bilden som skrivbordsunderlägg på min dator.

Jag tycker inte alls att bilden är någonting att vara stolt över. Ser det inte ut som att Henke håller på å ramla baklänges, och killen i grönt springer i slow-motion?

och #6 kan inte sluta kolla på va fan d e dom håller på med.. så han glömmer helt bort att det spelas en match bakom hans rygg och att han står fet mycket ivägen för den egna målisen.

finns d verkligen ingen annan bild vi kan ha som skrivbordunderlägg?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Spelaren i grönt blir ju totalmanglad av den kralligaste killen jag sett!

Anonym sa...

#5 är grym!!!

Anonym sa...

Haha,dom försöker ju genomför tackling i damhockey nu..Det tycker jag är rikigt bra:)//Sofie