fredag 28 september 2007

sjukstugan del 5

imorse var jag på sjukstugan just när dom öppnat. 3 timmar senare gick jag därifrån. -sjukskriven. och med en hel hög av mediciner att hämta ut. Passar bra till min medicinlåda.

Tyvärr måste en av medicinerna, en flaska, förvaras i kylen. Det passar mig inte alls. Nu efteråt ångrar jag att jag inte frågade om jag kunde få någon annan medicin istället som kan förvaras i rumstemperatur. Alternativet är att jag gör en medicinhylla i kylen och börjar förvara alla mina mediciner i kylen.

skickade ett sms till min pappa:
"Jag är hemma och är sjuk idag igen. När vi var små och va sjuka brukade du köpa serietidningar till oss, och hyra filmer =) Så det ska jag göra nu. Har fått en ny antibiotika kur. Ha en bra dag! Saknar er! -Frida."

sen blev jag jätte nervös, så jag satt telefonen på ljudlös och la ner den i väskan.
knäppt av mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Han kanske skickar det på posten idag :) Såg dem på affären idag när jag jobbade, fast jag vet dock inte om han köpte serietidningar :) kram//sofie