tisdag 25 september 2007

Lill Erik.

Erik tycker att jag hackar lite väl mycket på honom. Det är inte medvetet. Det bara föll sig så.
Han säger att han kanske kommer hämnas. Jag tycker därför att det är jätte spännande att gå in på hans blogg nu.

Det värsta som skulle kunna hända är att han lägger ut fula foton på mig. Det är väldigt svårt att komma med bortförklaringar till sådant. Men å andra sidan så händer det ju att jag själv lägger ut fula foton på mig här... Att citera korkade saker jag sagt skulle bara vara kul, eftersom jag ofta inte själv tänker på hur saker jag säger uppfattas. Hm.. ne, det finns nog ingenting Erik kan göra för att hämnas på mig. Allt han gör skulle bara förstärka det här med att jag står för den ja e.. å sånt.
Funderar på att leta på alla fula bilder jag kan hitta på mig och lägga ut dom här.. så blir det ju jätte tråkigt för erik att göra det på sin blogg sen!

Inga kommentarer: