tisdag 18 september 2007

Ljudlöst.

jag är fortfarande arg för att "jimmy, hockeymålvakten" ringde i sommras.. eller nej, det tyckte jag ju var jätte trevligt! vad var det jag skrev.. att livet skulle vara ett äventyr eller något sådant. Det var tufft av honom att ringa. Han ska ha en eloge för det! Vad är en eloge?

Han ringde.. sa att han skulle ringa igen om någon dag... någon dag gick och han ringde!
trodde vi det? tveksamt. vi hoppades. men killen visade att han e en grabb som gör det han säger att han ska göra...

jag hade ju tyvärr inte kommit tillbaka till Stockholm när han ringde.. och här är minnet suddigt, men jag är ganska säker på att han sa att han skulle höra av sig igen.. eller iaf att vi skulle höras..

med tanke på hur lång tid det tog för honom att höra av sig nu, sedan sist.. så är det ju fjantigt av mig att redan bli otålig.. men vafan... jag har inget bättre för mig. Livet ska vara ett äventyr, ring och rör om i grytan vettja!

den elaka frida drömmer fortfarande om att hämnas.. den snälla frida har som sagt mest tråkigt.
men mest så tänker jag nog att ja ja, om nu fredrik bestämt sig för att sluta tycka att jag är sockervadd.. så kan väl nån jävel ge mig lite satans uppmärksamhet iaf!?

1 kommentar:

Anonym sa...

Glöm inte matchen!
Jimmy i målet - rena rama hålet =P