lördag 15 september 2007

sjukstugan del3

Min första lediga dag på en evighet.
jag går upp klockan 7 för att ringa och boka tid på vårdcentralen - jag mår fortfarande inge bättre. Jag tänker att det inte är normalt att gå med hosta så här länge. Men vafan, d e ju höst, varenda kotte går ju för fan och hostar. Men jag har inte tid med det, jag vill att dom tar bort den. Snälla, ta bort min hosta, det onda i halsen, yrseln och orkeslösheten - gör mig pigg! Det ska väl inte kunna vara så svårt?

Så jag går upp klockan 7 på min lediga dag - eftersom tanten sist när hon tillslut ringde upp mig sa att jag borde ha ringt tidigare om jag ville ha en tid, vilket jag ju hade gjort.

Så idag... var jag uppe kl 7 -det var inte Vårdcentralen Kronan. Den går inte upp alls idag.
Det går bra för mig.

Inga kommentarer: