söndag 2 september 2007

virus.

jävla msn jävla skit
jävla jag jävla frida idiot.

vafan ska ja öppna dom jävla filerna som folk skickar när ja känner på mej att ne, det här är nog inte så bra - men undra vad det är ?!

jag är för nyfiken! that's my problem! asså som julafton.. jobbigaste jävla dan. och så jävla virus!

och inte nog med att jag har skaffat mig virus, som jag inte blir av trots att flera söta pojkar försökt hjälpa mig. fortsätt gärna med det. hjälp mej att dräpa viruset!

dessutom har min telefon blivit smittad - kan man tro. För jag har nu fått 75 sms -minst, med texten: - Du har virus.

yes. I know.!

och jag är förkyld oxå.
hittar jag det jävla viruset så ska jag tvinga in det i ett hörn och ställa mig och hosta på det, tills det skriker: aa, förlåt.. släpp mig fri.. jag haaaatar virus.!

Inga kommentarer: