måndag 24 september 2007

Surt sa räven.

Jag surfar runt lite på facebook. kikar på bilder på folk. det är kul. Mest tycker jag såklart om att se på bilderna på mig själv. Men det är roligt att kika på andras bilder, och läsa på sidorna.. det finns så mycket saker man kan hitta på. Hamnar på Fredriks sida. Ser att jag valt att kittla honom, det kommer jag inte ihåg. Men det känns som en grej jag skulle kunna göra. Kittlas e ju kul. Ser att nån brud valt att kyssa fredrik. hamnar på hennes sida... In a relationship with Fredrik står det..

Min fråga till er: Hur kommer den här bruden att reagera när hon blir brädad av mig?

2 kommentarer:

Unknown sa...

Vad jag vet så tycker du inte det är så jättekul att titta på bilder av dig själv..! =P

Hårtrollet! sa...

what? I love it. förutom dom bilder där jag ser ut som en häst. är ju stammis i ditt fotoalbum. ja tycker om att se dom, klaga lite.. å tänka att a.. förutom allt som ser knäppt ut..så e ju resten helt okej! =D