söndag 23 september 2007

Mitt nya friska jag.

Jag har en grej för mej.. Jag har en låda i köket. en dag ska jag ta en bild och visa. Men i den lådan ligger mediciner och sånt. Det är sjukt. Jag behöver dom inte. Jag bara samlar på dom i en låda långt ner, Mamma säger att det är fel, att man inte ska ha mediciner där barn kan komma åt dom. Själv tänker jag att det är bra att ha dom långt ner..där det är svårare för mig att komma åt dom!

Men eftersom jag nu äter nån medicin för att bli av med min förkylning så har jag även börjat med att ta mina järntabletter samtidigt. Så på dom här 10 dagarna som kuren håller på, kommer jag ha käkat 40 järntabletter. Jag tänker att efter så många järntabletter så borde jag känna skillnad, Jag borde känna mig piggare, orka mer.

Det här är ett försök. Känner jag ingen skillnad så ska jag sluta igen. Då får dom ligga kvar där i lådan och bara vara. Henke undrar om jag inte ska äta dom där Omega3 kapslarna oxå. Men gör jag det och blir piggare så vet jag ju inte om det är dom, eller järntabletterna som funkat! Jätte korkat av honom!

Jag har massa planer för den extra energi som jag hoppas att jag kommer få! Jag tror jag ska köpa en rockring.

Dessutom så vill jag inte äta kött mer. Nu har jag testat och jag kände mig som en hora.

Inga kommentarer: