fredag 7 september 2007

Där nere bland kottar och stenar


När jag är nere.... är min blogg nere... då händer det inte mycket här.
Men jag har haft den här bloggen länge., - flera månader faktiskt. Och det här är nog första gången jag och min blogg hamnat i en formsvacka,.. The only way is up....

Jag är som en tjurig unge när jag är trött.. och just nu är jag så jävla trött.. då sätter tjurigheten in - jag vägrar gå och lägga mig. Moget Frida.

jag är slut oxå... i hela kroppen... så där så att jag nästan skakar, och känner mig yr. Vet ni vad den tjuriga ungen Frida gör då? Bestämmer att hon ska klippa på heeela sin lediga dag. Så nu är jag ännu mer slut eftersom jag vet att det dröjer en vecka innan jag kan ta igen mig. Inte alls självförvållat.

Men jag och min blogg vet att det ligger en stege runt hörnet... vi ska ta oss dit, vi ska hämta stegen..vi ska resa den.. och tillsammans ska vi klättra upp. När vi nått toppen ska vi sträcka upp armarna i luften och skrika: NU HOPPAR VI!! - TA EMOT!

och där nedanför står ni med öppna armar och bara väntar på att få ta emot oss!

Inga kommentarer: