onsdag 5 september 2007

upp till kamp!

imorse satt jag nästan själv på tunnelbanan.. väldigt lungt och skönt. Men så kommer det en Man, en Karl.. och sätter sig i ett av sätena på andra sidan gången... En KostymNisse... riktigt välvårdad och pråper såg han ut. En sån där som såg ut att ha ett eget kontor med stora fönster med fin utsikt över Stockholm.. ett jätte stort skrivbord såg han oxå ut att ha... ett sånt skrivbord som det nästan inte ligger några papper på.. det finns knappt någon data där heller.. skrivbordet är nästan tomt - och stort! Iallafall.. så sätter han sig och rå stirrar på mina fötter.



Jag fattar ingenting. Sen blir jag lite rädd.! tänk om jag har papper som sitter fast under mina skor.. Guuh vad piiinsamt. -Men det har jag inte. Hundskit da! Tänk om jag har klivit i hundskit... -det har jag inte heller...fan.. han kanske tycker att jag klätt mig konstigt.. jag borde kanske ha tagit något annat.. fan oxå.. bara för att han har kostym da..



Han: Ursäkta..

Jag: Ja?

Han: Vart har du köpt dom där skorna?

Jag: öööööööh.

Han: Har du köpt dom här i Stockholm?

Jag: eeeeeh.. öööh...Borlänge.

Han: Du har grymt snygga skor. Är det något märke på dom?

Jag: öööööh.. ne, d tror jag inte. ja betalade högst en tjuga för dom här!

Han: Grymt snygga.!


VAFAN! ja har hur mycket "Grymt snygga skor" som helst.. men just dom är här köpte jag ju för att dom var fula.!
var med mig! Våga säga till varanda:
Ursäkta.. vart har du köpt dom där skorna..Dom är grymt fula! Det är inget speciellt märke på dom va?

1 kommentar:

sheplakumat sa...

leptop gone to undershoe .:P....
i dont understand your languange but my guess you have good storys..see ya