tisdag 4 september 2007

knäpp...knäpp.....knäpp...

Sedan jag var liten, ja kanske hela mitt liv så har min käke varit knas. Det är som att den hoppar ur led. Som att den inte sitter fast i nånting, om det inte vore för att jag har skinn så skulle den ramla rakt ner i backen och gå sönder... så känns det. att den sitter helt jävla löst. den går inte bara att röra upp och ner som en vanlig käke.. den går att röra åt alla jävla håll... Den knäpper. Hela jävla tiden så knäpper den. När jag äter.. När jag pussas.. När jag borstar tänderna.

jag sa det till min mamma en gång... Vet du att min käke knäpper?, sa jag..

- ja, det är klart. Det har den alltid gjort. När du var liten brukade vi skratta åt dej. Just precis så har jag för mig att hon sa.

Jag lider ju för fa-an!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Min käke knäpper oxå :O ^^

Hårtrollet! sa...

det kanske ligger i släkten! vi får forska i det! grattis till Faster/moster grejjern förresten! =)

Anonym sa...

haha tack :D va in å hälsa på dom idag :D skitsöta !

Hårtrollet! sa...

nu har jag oxå sett den lilla bäbis flickan.. å såå liiiten hon var!