fredag 21 september 2007

Stackars Greta

Jag kollar snabbt igenom mina kommentarer.. Det går verkligen snabbt. Ingen har skrivit något dom senaste dagarna. Ingen alls. Är det ingen som ens funderat på att skriva ett litet "krya på dig" till lilla sjuka mig? Är ni fortfarande sura över det där med vykorten jag skulle skicka från Grekland... Är ni sura för att ni inte fått dom än?

Det där är inte längre något jag har kontroll över. Det är brevbärarna ni ska frysa ut. inte mig. Jag har inte slarvat bort några kort på posten.

JA, jag vet att det är elakt att skylla på dem,.. Men jag lovar er, dom där brevbärarna slarvar bort kort varje dag!

Tänk på stackars Greta som sitter där hemma utan telefon och utan dator. Hon sitter där ensam med sin katt och med sin radio.. Brevbäraren kommer varannan vecka med Hemmets Journal, men det där brevet som Greta skulle ha, det har han slarvat bort.

Skulle det där brevet komma fram någon gång, så är det redan försent.. för under alla veckor av väntan har Gretas syn blivit så dålig att nått jävla brev kan hon inte läsa.


och nu har batterierna i radion tagit slut oxå.
Fy fan för brevbärare!

1 kommentar:

Anonym sa...

Bittrare kan du!