måndag 24 september 2007

Vartannat regnställ läcker!


Varför roas jag av att läsa aftonbladets -bebis och småbarnssidor...? Varför lockas jag till att läsa om vilket regnställ som är tåligast, och vilka spjälsängar man ska undvika...

Jag tror att det kan vara för att det är så skönt att läsa om nånting som inte alls påverkar mig... jag kan bara läsa och sedan glömma!

En vän sa till mig igår att jag borde läsa serietidningar.. undvika tidningar som veckorevyn eftersom sådana tidningar lätt spökar till det i mitt huvud. det gör dom. Veckorevyn är inte ens en bra tidning, ändå lyckas dom med det. Vi borde gå till veckorevyns redaktion.. knacka på och fråga om vi får låna deras toalett.. sen går vi dit allihopa - och sätter fingrarna i halsen..!
Min vän sa även att jag borde börja äta en ordentlig frukost..sitta ner lungt och äta.. Han föreslog ägg. Imorse handlade jag frukost för 150 spänn. Det måste väl klassas som en ordentlig frukost? Jag tänker bli glad och pigg igen, Så därför lyssnar jag på min vän och läser om regnställ.

Inga kommentarer: