fredag 31 augusti 2007

aj aj

Jag har åkt på blåskatarr, så jag ringer till mamma. vet inte vad jag ska göra. får ett sms från henne: "Det heter Urinary Infection på engelska"

Jag svarar: "okej, men vad heter tranbärsjoucie på grekiska?"

Mamma: Cranberry.


Humor: Folk som har sex i vattnet och tror att ingen fattar vad dom gör.

Efter att ha käkat flera citroner, ätit dunder piller, sovit och druckit en del vatten mår jag nästan bra igen! Dock så vågar jag inte bada, så nu ligger jag här blöt av svett istället, och undrar om det är så mycket bättre...

Emma ligger och plockar snäckor bland stenarna nedanför henne. Jag kollar om det finns snäckor nedanför min stol oxå, men här ligger bara gamla cigarettfimpar. typiskt.


Jag och Emma var först på stranden i morse = seger!
Solstolsgubben har börjat plocka ihop solstolarna och parasollerna nu = dubbel seger!
Nu behöver vi bara vänta ut dom andra som fortfarande är kvar... sen ligger vi här och har solen för oss själva en liten stund, sedan kan vi stolt gå hem som segrare - idag igen!

Inga kommentarer: