torsdag 2 augusti 2007

folket älskade mig

dom älskade mig! min klänning, min sminkning, mina naglar. ja till och med mina tånaglar fick ta emot komplimanger. oh vad dom älskade min klänning, folket.

mina skor däremot. dom tyckte dom inte om. men på ett bra sätt. Madde har svårt för leopard mönstrat. det kan jag ta. jag älskar leopard mönstrade skor. jag tycker om att vi tycker olika, jag och madde.

så gårdagen var lyckad! hade jätte trevligt ihop med madde innan krogen. och väl på krogen var det skummparty, det var vi inte alls beredda på. Madde tyckte att det kändes lite väl mycket som när vi var 14 och gick på cozmoz. det tyckte hon var lite tråkigt. jag däremot har nog fortfarande en liten (kanske ganska stor) 14åring i mej. så ja älskade det! å vad jag tycker om mej själv när jag är gahlen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker också om att vi tycker olika :) Puss på dig!