söndag 19 augusti 2007

tankar i duschen...

vet ni att jag duschar med badrumsdörren öppen och utan att dra för duschdraperiet -för att jag vill kunna hålla koll på vad som händer i lägenheten när jag duschar.. dumt, spec när det bara är jag hemma och dörren är låst. men sån är jag. kanske borde jag lära mej att slappna av..

mitt balsam tog slut idag. Jag börjar genast tänka på vilket balsam jag ska köpa nu.. att jag gärna vill ha ett i en gul flaska, att det är så fint när det matchar med duschdraperiet...
VA!? för det första så borde jag väl köpa ett balsam som passar mitt hår, inte mitt duschdraperi. och så hatar jag det där.. 2 saker med samma färg matchar inte, dom är just bara samma 2 saker med samma färg..

JAG HATAR när folk säger att dom matchar, fan, det gör ni inte, sakerna måste fan skilja sig på något vis för att dom ska gå att matcha.. annars är dom bara lika.

jag skämms för mina balsam-tankar

1 kommentar:

Anonym sa...

Du och jag är inte lika, vi matchar. Puss //M