måndag 13 augusti 2007

till och från jobbet

på vägen till jobbet går jag förbi Mona Sahlin. jag tänker att hon ser ut precis som på TV. och att hon borde byta mascara...

på vägen från jobbet går jag förbi Max. jag kollar in genom fönstret och ser människor äta.. hämta en servett tänker jag, ni har mat kring munnen...


i rulltrappan:
när jag klivit av tunnelbanan och ska ta rulltrappan upp kommer jag på en idé. jag ska gå upp för rulltrappan och räkna hur många steg det är upp! smart. 59 stycken. inte förens jag kommit upp kommer jag på att antalet steg jag går i trappan styrs av hur fort jag går...


På MSN:
fridolina säger:
om nån har hemligt nummer, kan den finnas på eniro då?
chocolate Bear säger:
nej
fridolina säger:
hm. men om d står okänt nummer när den ringer..
e d samma sak?
chocolate Bear säger:
jaa är rätt säker på det
fridolina säger:
då har nog jag just skickat sms till nån annan än den ja tänkte skulle få det
chocolate Bear säger:
hahaha bra

Inga kommentarer: