tisdag 28 augusti 2007

Grattis Jonathan!

Fridas inkorg har blivit fullständigt bombarderad av era "svar" till mitt vågade knulljeopardy. Dessutom så pass bombarderad att jag nu tvingas att avbryta den. Så snälla skicka inte in fler "svar".

Som vinnare står i alla fall Jonathan Hedberg. Han var nämligen den ende av er som förstod att det vara just jeopardy vi spelade. Mannen lyckades alltså svara som en fråga och inte som ett svar. Givetvis var frågan inkorrekt men jag känner till Fridas fetichism för ishockeyspelare så nu återstår det bara för mig att önska er lycka till i sänghalmen. Och till dig Jonathan, än en gång, grattis!


Skellefteåsonen Jonathan Hedberg stod till slut som vinnare av den första omgången i Knulljeopardy. När han får höra nyheten ger han som enda kommentar "det känns bra". Bobby Kuktjut som arrangerade tävlingen säger: "jag tackar Fridas lyckliga stjärna för att han redan på bilden har skydd på sig".

Inga kommentarer: