söndag 19 augusti 2007

efter en natt på soffan...

det är nått pucko på tv, nån från aftonbladet -en brud som jag får lust att strypa. fan kan hon hålla käften.

"den här boken tycker jag är bra, för jag kommer från en liten stad, västerås.. sen flyttade jag till stockholm..
fan, ja vet så jävla mycket om henne nu... och ingenting om den jävla boken! vad hände med boken hon skulle snacka om! hon glömde bort den för att snacka om sej själv..
visste ni att hon eldade upp sin dagbok när hon var 20.. Vafan! vem har Inte slaktat dagböcker.

sen skulle hon tipsa om 2 barnböcker.. som hon inte hade med sej, hon hade inte hittat dom i ungens rum, för att det var så stökigt. Nice.. då vet vi det oxå.. att du har det stökigt hemma.. och att du e nonchalant.
"den här boken är kanske roligare för föräldrar än för barn..
Yes! den drar jag iväg å köper till min unge på en gång var det säkert en hel hög me föräldrar som tänkte.! vafan.. vem är barnböcker till för egentligen!

och nu blev statsministern bjuden på blåbärsvåfflor.
han får svara på puckade frågor om att han skulle vara osynlig. kul. ge honom en blåbärsvåffla till..

Inga kommentarer: