måndag 27 augusti 2007

Vilken Bobby Kuktjut? Jo ...


... samme Kuktjut som har snattat åt sig inloggningsuppgifterna till denna blogg. Jag, Bobby, har ingen aning om vilka Ni är - än mindre hur ni ser ut - som läser den denna blogg. Såhär --------------------------> (glo till höger, kamrater) ser i alla fall jag ut.

Nu är det Er tur att visa Er. Och det gör ni enkelt genom att skicka bilder på Er själva till miraklet@hotmail.com. När innehavaren av mejlen (i detta fall Fruttisen) har fått vad hon tycker är tillräckligt med material kommer det att läggas ut ett kollage på Er här ...

... sen kan Ni kan sitta framför skärmen och ta på Er grejen samtidigt som Ni tittar på varandra.

För visst är det litet erotiskt att se på sig själv på en bild när det finns andra bilder bredvid på personer med samma intresse som en själv - som att läsa den här bloggen, till exempel.

Ja, jag vet inte. Jag är i varje fall djävligt nöjd när jag skriver detta. Och om jag vore brud skulle jag vara ohyggligt våt just nu.

Inga kommentarer: