tisdag 14 augusti 2007

Godkänner vi det här?

Msn samtal med Nina.

Nina är min kusin. Inte min yngsta kusin,men hon var länge det. Därför kommer jag alltid behandla henne så, som min lilla kusin som måste skyddas från alla vassa kanter och hörn som man kan ramla och slå huvudet emot... Nina ska börja 2an på gymnasiet i höst, där finns det pojkar. Dum det e hon inte. inte ful heller. däför måste vi skydda henne extra noga.

fridolina säger:
din pojkvän är alles för gammal för dej! du är bara typ 12. och han e nästan 20. det är alles för stor skillnad.
- N o r d l ö v . . . ?° - säger:
haha, är inte så liten som ja ser ut ja
fridolina säger:
du e min yngsta kusin. bortsett från dom som e yngre än dej... å så kommer d alltid vara
- N o r d l ö v . . . ?° - säger:
naw haha, men ja e ganska liten av mej så du behöver inte oroa dej att ja ska växa, haha
fridolina säger:
men då kommer ja antagligen alltid tycka att dina pojkvänner e för gamla..
jag tog upp det på ett familjemöte..
- N o r d l ö v . . . säger:
haha okeey ?
fridolina säger:
jag sa.."ninas pojkvän har körkort.. visste ni det!? tycker vi att det är okej!? tycker vi det? (han har körkort va? iaf bil.,.?
fridolina säger:
jag sa.."ninas pojkvän borde ha moped.
- N o r d l ö v . . . ?° -säger:
hahahah han har bil, å hålle rpå å tar körkortet nu xD
fridolina säger:
och när jag fick höra att brorsan skulle sälja båten. och att sebbe hade varit intresserad.. det hade han va? då satt ja ner foten och sa "aldrig! no way att nina får åka med i den båten.
- N o r d l ö v . . . ?° - säger:
hahah de va mer sebbes pappa, eller dom har funderat på å köpa båt så sebbe ville veta va den kosta så han kunde förmedla vidare
fridolina säger:
*phu*
- N o r d l ö v . . . säger:
haha
fridolina säger:
å du! hälsa sebbe! ja gillar han. han verkar vara en trevlig grabb!
håll hårt i honom! =)
- N o r d l ö v . . . säger:
de ska ja göra
fridolina säger:
ha ha. henke säger: dom bra grabbarna ska man hålla hårt i. ha ha, det e ju det vi gör säger ja då. ha ha
fridolina säger:
henke blev tyst
- N o r d l ö v . . säger:
haha =)
fridolina säger:
skönt att vi fick reda ut det här.. det känns mkt bättre nu när ja vet att sebbe varken har körkort eller vill köpa båt
har han moped?
- N o r d l ö v . . . säger:
haha, vabra ,nää, han köpte cross ist
fridolina säger:
cross?!.. nu blir jag yr. måste sätta mej ner! Gangster! är det en hulligan du dejtar? a?
- N o r d l ö v . . . säger:
haha nej inte alls, de kan man knappast kalla honom
men du, nu ska ja oxå gå å sova
fridolina säger:
det är inte ofta man ser djurensvänner åka omrking på cross, d säger jag dej!
- N o r d l ö v . . .säger:
haha okey

Inga kommentarer: