onsdag 29 augusti 2007

Nu skiter jag i er.

Kära läsare.
Det här är det sista inlägget jag ger er på denna blogg. Det är inte så att jag precis börjat ogilla er, snarare är det ett förakt och en sanslös avsky jag mer eller mindre alltid känt. Ni har varit mycket dåliga läsare. Men inte ska vi hysa agg emot varandra för det. Snarare ska vi se det här som en början på något nytt. Hösten är ju på väg. Ni får äntligen skyla era vidrigt opersonliga kroppar med ytterligare plagg. Nej, förlåt. No hard feelings. Detta har varit 24 härliga timmar. Om några år kommer vi kanske att träffas på en krog nånstans då meningsutbytnaden möjligtvis kommer att vara: kommer du i håg när du ... och: tänk vad kul det var med knulljeopardy. Eller: Vad skönt att Frida äntligen blivit kvitt den där underlivssvampen Jonathan Hedberg gav henne. (Fast däremellan givetvis skratt och ryggdunkningar.) Mmmm, jag njuter bara av att tänka på det. Inte svampen, det andra.

Det här Bobby Kuktjut som säger: välkommen hem Frida!


Over and out.





PS. http://www.myspace.com/kurbitsrtjut DS.

1 kommentar:

Hårtrollet! sa...

min lilla gulleplutt, vad bra du skötte dig! jag tycker om att bli utannonserad! att folk får tävla om mig är ju underbart. fram med knytnävarna grabbar!