onsdag 1 augusti 2007

frida i ett nötskal.

samma visa varje gång.

vafan lär man sig inte!
nyss satt ja här å kände mig så söt och fin.. ja hade lagt grund make up.. å fixat håret så d bara var fin liret kvar.

VADÅ FIN LIR!?!

varför lär man sig inte att gå man på med mer smink och hårspary när man redan är söt och fin.. så blir man ett jävla spackeltroll. en jävla häxa. dessutom ser man genast trött och sliten ut oxå. håret blir tungt av allt spray och bara säckar ihop.

är det så?

ja börjar fundera.. är det så att jag är sötare när ja kanske har lite mindre smink på mej... eller är det kanske så här.. att ju närmare ja kommer ett färdigt resultat.. ju osäkrare blir jag.. kanske tänker jag att shit.. snart kommer jag gå ut bland folk.. dom kommer kolla på mej.. och vafan kommer dom tänka? kanske tycker dom att ja e alles för fluffig i håret.. att min kjol är för kort.. eller att jag borde ha tagit en svart bh eftersom jag har svarta tights...

eftersom ja vill ha så jävla kul ikväll så kommer jag tänka att det var det sista alternativet som fick mej att känna mej gnagen. ja kommer tänka att fuck u.. jag har en grön och vit randig bikini just därför att jag har svarta tights.. och d e fan ingen begravning jag ska på! ja tycker om mitt hår fluffigt och ruffsigt, och ja tycker att d e så jävla kul att sminka mej. d e fan halva grejen med att gå ut... och säger du nånting om mina skor ska ja sparka in revbenen på dej, för mina skor är nya.. and I like them... kanske.. ja har inte riktigt bestämt mej. men fan! sluta trolla med mina hjärnceller!

och det bästa med allt.. att ikväll.. när ja kommer hem och tvättar av mig sminket och borstar ut håret så kommer ja tänka.. just ja.. ja e ju så himla söt så här oxå! för ja har så himla fin hy, det har annelie sagt.

Inga kommentarer: