söndag 19 augusti 2007

jag uppmanar er: Hoppa på era icakort!

Jag har just blivit infad om att man får 500kr rabatt på fritidsresor om man har icakort. jag tycke att det var viktigt info och väljer därför att föra den vidare. man behöver inte ens ha någon intjänad bonus på kortet, bara ett kort och ett personnummer.

ja glömmer alltid bort att använda mitt kort när ja handlar, eller så struntar jag i det, d känns så nördigt med ica kort.

nästa gång dom frågar om jag har icakort ska jag säga ja, så ska jag ta fram det -slänga det på golvet och hoppa på det.. sen ska jag plocka upp det igen och dra det i kortläsaren,
så ska jag säga att ica kort är den bästa uppfinningen som finns -att jag älskar mitt icakort! Att jag handlar bara för att få bonus och att jag inte alls vill ha varorna.. att han kan ta tillbaka dom, ställa upp dom i hyllorna igen.. Han får göra vad han vill med dom, bara jag får bonusen,..
sen ska jag skratta och säga att jag inte alls vill ha bonusen, att jag hatar mitt ica kort.. jag ska fråga varför dom inte har några broscyrer där man kan anmäla sig om man inte vill ha ica kort.
att det är dåligt att dom inte har det

Inga kommentarer: