söndag 19 augusti 2007

han är ute och köper ringar?

Fredrik säger:
eey
fridolina säger:
tjena! hur är det?
Fredrik säger:
Tack fint.. Jag har fått ett presentkort på Lars Massage.. alltså är jag nöjd. Hur är det med dig? Varför ser det ut som om du tänker styra bilen in i en bergvägg där på kortet? Är du missnöjd med nåt eller vill du bara till Nangilima? Det kanske är luggen.. lugg är förrädiskt värre.. man vet inte vad som försiggår bakom den.
fridolina säger:
ja tycker om den bilden
Fredrik säger:
Missförstå mig rätt.. den är fin.. men du ser lite mordisk ut
fridolina säger:
du fyllde år nyss. fan, ja menar grattis
Fredrik säger:
ja just det.. tackar
fridolina säger:
fan ja som tänkte att ja skulle komma ihåg det,
Fredrik säger:
Jag som tänkte att jag skulle glömma bort det..
alltid nån jobbig mamma som påminner en..
fridolina säger:
onödigt med ett presentkort.. du kunde ha fått massage av mej
Fredrik säger:
Jag fick en loser handbok av min syster i present. Hur ska jag tolka det?
fridolina säger:
ha ha, tufft. din syrra va på salongen nån dag, fast ja såg henne inte,
Fredrik säger:
Inte så mkt att se..
fridolina säger:
så kan man inte säga heller.
Fredrik säger:
joho.. eller näe.. men skriva
fridolina säger:
men ne, hon ser säkert ut som dej, fast me längre hår..
Fredrik säger:
inte just..
fridolina säger:
hepp, har du varit ute på äventyr nu?
Fredrik säger:
ja, en del äventyr har det blivit..
fridolina säger:
kul, är semestern slut nu?
Fredrik säger:
Ja ,Nu blir det snart vintertid igen..mörkt och deppigt men som tur är så har jag snart ingenstans att bo och slut med pengar
fridolina säger:
sånt brukar ju alltid lösa sig
Fredrik säger:
ja.. allt löser sig ,Fan jag missar min buss.. ville bara säga hej.. HEj
fridolina säger:
vad ska du ut på?
Fredrik säger:
hörs, Fotbollsmatch..
fridolina säger:
så klart. yes, vi hörs.

Inga kommentarer: