söndag 20 april 2008

Smått om igår.

Jag måste ha gjort någonting rätt.
Igår var en fantastisk kväll.
Frida och Katarina gjorde Kungsholmen, bland annat.

Jag: Jag och min kompis står här och pratar om dig.
Bartendern: Jasså..
Jag: Kan det stämma att du spelar hockey?
Bartendern: Jag håller på med många sporter..simmar, spinnar, gymmar..
Jag: Men hockey?
Bartendern: Jag har nyss lagt av med det.
Jag: Så då har du spelat hockey?
Bartendern: Ja, det har jag gjort.

Vad vi egentligen stod och pratade om var hur gammal han kunde tänkas vara...
jag förstår inte hur jag tänkte där..

idag är jag iallafall ovanligt fräsh. Mår prima faktiskt.

En annan sak jag klurar på är hur jag kan lyckas träffa på mina arbetskompisar så fort jag går ut. Vi är 13stycken frisörer på salongen, Stockholm är större än så... fast hey, d e klart.. Jag är ju fan överallt!

Inga kommentarer: