torsdag 24 april 2008

att vara eller icke vara..ett tält.

Det finns personer som tagit illa upp för att jag skrivit om tjockisar..
Ni vet.." tjocka människor ska inte ha klänning - vi vill inte se några tält.."
och "d e fegt att springa å gifta sig bara för att man börjar bli lite halv fet.."

Det finns säkert mer jag skrivit..

Jag skulle kunna förklara bort det här genom att skriva att jag älskar tjocka människor,, att flera av mina bästa vänner rent av är feta.

Men så är det inte. Alla mina kompisar är smala och snygga, på gränsen till undernärda. När man ser mina kompisar tänker man "är det ingen som har en morot.. snälla.. ge henne något att tugga på.." Jag umgås helt enkelt inte med några tält.

Så jag tänker att den enda vägen nu.. är att jag själv går och blir fet.
Idag åt jag en glass och en chokladmuffins från Donken, kanske ska jag äta ännu mera glass innan jag går och lägger mig.

Ni vet.. det är okej för en mörkhyad kille att säga "jävla blatte."
Om jag var fet så vore d okej för mig att skriva att feta människor inte ska klä sig som tält. Men jag förstår verkligen inte varför någon skulle vilja se ut som ett tält!!

Fatta vad jobbigt om man är på festival då... Folk springer å ställer sig och pissar bakom en hela tiden..

Inga kommentarer: