måndag 7 april 2008

Planer inför helgen.

Jag och Bella ska ut på fredag.
Bella e bruden som sitter i repan på salongen. Vi är laddade som satan.

Bella: Fan frida, det är du och jag som är singeltjejerna på salongen. Det är du och jag som alltid är lite bakfulla...

En underbar beskrivning.
Vi har inte festat ihop tidigare, men vi kom på att det var en bra idé eftersom det är just hon och jag som står för festandet, och fyllehistorierna. För katastroferna, och för lyckträffarna.
På varsitt håll råkar vi alltid ut för underligheter, eller som Bella så fint sa det:

-Fan Frida, Jag gör konstiga grejjer, men dej händer det fan konstiga grejjer...

Några brudar på jobbet har utryckt sin oro.. eller som en av dom sa:
-Bella kommer bli utslängd, men det gör inget, för Frida kommer inte ens komma in. Så då hittar de på varanda ändå.!

Vi funderar på någon Karaokebar.. Det kan bara bli succé!

Inga kommentarer: