fredag 18 april 2008

Där går mesFrida

Jag förstår inte! vem är det som vill att jag ska ha fula kläder på mig idag!
jag har så klart halva garderoben full av rena kläder som luktar sommaräng.
Jag har så klart drivor av rena underkläder som luktar havsbris.
(i min garderob förvarar jag mina kläder i drivor..kan man säga att man har halva garderoben full?)

Grejen är att jag inte vill ha en vit klänning med bruna blommor på mig idag.
Idag vill jag ha en svart kjol med hög midja.
Just idag hatar jag den vita klänningen med bruna blommor.
Just idag vill jag ha mina svarta trosor av spets med breda band som är så sköna att dom får mig att undra om jag har några trosor på mig alls...
Idag vill jag ha min svarta behå med spets som är så fin ihop med mina svarta trosor, dessutom får jag så fina bröst när jag använder just den behån.
Idag vill jag inte ha min vita behå av spets. Den töntiga vita behån, som iofs är väldigt fin även den.. men vad är vit för en jävla färg att ha på sig? Dessutom är den så tunn att mina bröstvårtor syns igenom. Vad är det för behå att ha på sig på jobbet. Funkar inte!
Jag hade den behån på mig en dag på jobbet.. det störde mig så mycket att jag stoppade papper i den... det var inge skönt.

Jag kommer känna mig som en mes.
Folk kommer tänka att där går mesfrida. Vilken fin klänning hon har på sig.. den hade varit ännu finare om hon haft den på sig vilken annan dag som helst förutom idag. Idag har hon inte valt att ha den på sig, Idag har hon blivit tvingad. Det gör henne till en mes. Mesfrida.

Inga kommentarer: