måndag 7 april 2008

folk byter ringar när jag vill va singel i grekland.

Förra sommaren kunde jag inte åka iväg på storsjöyran för att jag hade bokat upp mig på att göra en bruduppsättning.

I år ville jag vara ledig tre veckor för att åka till Grekland.. Men såklart är jag även nu uppbokad på att göra en bruduppsättning. Det blir inga tre veckor på Korfu. Men det var ju ändå inte en jävel som ville följa med. Två veckor kanske det blir. Två veckor känns okej att åka själv. Efter tre veckor börjar jag nog hitta på låtsaskompisar.

Alla andra hittar kärleken, men jag misströstar inte. Men i år tänker jag fan dra på yran.

Jag har semester att ta ut. Ge mej förslag. vad ska vi göra? Jag jobbar hellre än att inte göra något, och så kan vi ju inte ha det!

Någon mer än jag och Ammo som e sugen på Sundsvalls Gatufestival? The Ark gör sin enda spelning där. Fast å andra sidan.. vem behöver Ola Salo.. när ni kan se/höra mej på SingStar..

Inga kommentarer: