onsdag 2 april 2008

i hissen där jag bor..

För några veckor sedan hände något obehagligt.
Jag hade varit på personalfest, Jag var duktig och åkte taxi hem. När jag kommer till min port och ska gå in får jag sällskap. En man i 40-50 års åldern. När vi kommit in i hissen börjar han prata med mig.

Han: Du och jag ska ha barn ihop.
Shit tänker jag.. har jag gått och gjort nån på smällen nu oxå..
Han igen: Du ska bli mamma till mina barn.
Jag: Nej,tack.,
Han: Jag ska göra dig gravid ikväll. Du ska föda mina barn.
Jag: Jag tror inte det du.
Han:Du ska följa med mig nu, sedan ska vi göra ett barn ihop.

Han vill också veta i vilken lägenhet jag bor, och när jag försöker gå iväg så följer han efter.
Jag vill inte visa honom vart jag bor, därför tar jag hissen ner och går ut igen. Då slutar han hänga efter mig. Men innan det har han flera gånger försökt kyssa mig. klockan var 04. på natten.. och jag känner mig tryggare ute, än i huset där jag bor.

Idag såg jag honom igen. Han gick efter mig i tunnelbanan.
jag skyndade mig upp för trappan vid T-stationen, och viadere till min port..allt för att slippa dela hiss med honom igen.

Kanske borde jag tagit hissen med honom istället..
Kanske borde ja ha sagt: Tanken på att få barn me dej äcklade mej så jävla mycket att ja tagit bort min livmoder nu.



eller vafan d e man tar bort när man inte vill ha kidds.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Vidrig kille! Flytta hem igen Frida. //Madde

Hårtrollet! sa...

För hemma händer d aldrig nå skit?