tisdag 29 april 2008

Min älskling, du är som en ros.

jag tycker att det är svårt med blommor. Jag tänker på sådanna blommor man ger varandra på högtidsdagar och grejjer.

För det första så dör dom ju... När man fått blommorna börjar nedräkningen direkt.
Vad är det för grej att ge någon!? Här får du något som kommer vissna, bli fult och dö.. jag ger den några dagar max..

Dessutom är hela grejen jobbig.. Hur glad förväntas man bli över ett par blommor?
Varför fick man dom?

För att personen man fick dem av verkligen ville överraska dig med något för att visa hur underbar du är?
eller för att samma person inte känner dig bättre än så/inte orkade anstränga sig ,- blommor funkar alltid...

Ibland får jag höra att jag tänker för mycket.. men det finns ju så himmla mycket att tänka på!!
Jag älskar att få blommor. Jag tycker det är skönt med grejjer man kan slänga efter ett tag..

Inga kommentarer: