tisdag 1 april 2008

sms.

han: Skicka en bild..
Jag: Sviker minnet, har du glömt hur jag ser ut?
Han: Icke. tycker bara att det varit kul.
Jag: e ingen hejjare på att ta kort på mig själv, du får leta på min blogg istället. skicka en bild på dig.
Han: vadå, sviker minnet?
Jag:haha, inte alls. tycker bara att du är fin =)
Han: tack

Men grejen är, att skickar man en bild på sig själv till någon, så tänker folk att jaha..den här bilden valde hon för att hon själv tycker att hon e så jävla snygg på den... å så börjar dom leta fel och undra över hur fan man kan skicka den bilden.

Jag skickade ingen bild, Jag skickade adressen till min blogg.

Det rätta för den här personen att göra nu är ju att skicka ett svar, där det står något snällt.. om mig, min blogg eller alla snygga bilder jag lägger ut på mig här.

En osäker människa skulle annars gå och vara nervös och tänka att oj, han tycker nog inte att jag såg så bra ut på bilderna som han trodde att jag skulle göra.. han tycker visst att min blogg e så jävla fjantig... Sånna saker skulle en osäker människa tänka.

Nu är ju jag ingen osäker människa. Jag älskar tillexempel att se bilder på mig själv och läsa min egen blogg. men det kan ju inte han veta.

fast å andra sidan så hatar jag ju smör. kanske borde han få pluspoäng för att han skippar fjantet?

Inga kommentarer: