måndag 7 april 2008

frida filurar

Jag gjorde ju ett litet impulsköp för en vecka sedan. Skinnjackan. Den är fin och så, men...
Nu råkar det vara så att jag har sett en annan skinnjacka som jag mycket hellre vill ha...

Att köpa en skinnjacka borde väl ses som en investering.?
Att köpa två skinnjackor borde ju då ses som en jävligt bra investering?

och så var det dom där jeansshortsen jag lagt undan oxå... köper jag dem så får jag ju använding för dom där skorna jag köpte i vintras men ännu aldrig använt..

Min plan för att ha råd med mer shopping:
1. sluta äta
2. låta bli att köpa SL kort, -sno nån annans.
3. sälja mitt Nintendo wii.
4. sälja min ena njure.
5. sälja någon annans njurar.

eller så kanske jag borde inse att det räcker med en skinjacka, och att jag får klippa av några av alla mina jeans. Men fan.. det där är sånt man får acceptera när man skaffar kidds. Nu har jag ju bara mig. Då förtjänar jag två skinnjackor.

Inga kommentarer: