söndag 20 april 2008

Ett steg närmare lyckan.

11e maj närmar sig, mina vänner!
Vi vet alla vad som händer då. Fridelinus själv fyller år.
Jag har stora planer för lördagen den 10maj.

Bowling, pizza och förfest i sumpan. Och ni är alla bjudna! låter det intressant? Skriv en kommentar, så ja vet hur mycket pizza ja ska göra! =)

jag har gjort en liten lista på saker jag måste göra innan dess:
  • ta ner mina julgardiner
  • sätta upp dom nya fina lila gardinerna jag fått av min moder.
  • städa hela lägenheten
  • städa hela lägenheten
  • städa hela lägenheten
  • fixa en spegelvägg
  • tapetsera om?

dessutom har min jätte stora tavla som är större än vad jag är..ramlat ner ifrån väggen. hur ska jag få upp den igen? känner jag någon händig kille som kan komma hit och hjälpa mig tro?

synd att jag var en sån bitch emot - "hockeymålvakten" , som ju även var snickare.Nästa gång ska jag tänka efter före.. "kommer jag kunna använda den här killen till någonting i framtiden om jag inte får en snefylla och skriker att han är dum i huvet.,?"

Jag funderar på att tapetsera om själv., Jag har ju sett hur pappa gör. Det kan väl inte vara så svårt. Det är ju bara en liten vägg..

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vill ha en kebeb special!
Ring om du behöver hjälp med tavlan. Jag kan ta med min Johnny Cash tavla om du vill ha den istället. vill du det?