måndag 7 april 2008

Singstar.


Det viktiga är inte hur man sjunger... utan att man ser bra ut när man gör det.
Men kommer ni ihåg när man var liten och mimade.. sikta mot sjärnorna och sånt.
Kanske borde jag satsa på det istället. Fast just ja, Karaokebar på fredag.
Men dom säger ju att övning ger färdighet. Jag kom iallafall fet sist på singstar, och alla andra som var på festen höll sig borta i köket när jag sjöng. Det är fan jävligt osexigt att inte kunna sjunga, men nått som e ännu osexigare är fan att inte våga sjunga...

4 kommentarer:

Anonym sa...

När vi hade klassfest här uppe vågade till och med jag sjunga Singstar! Jag, som alrig sjunger om någon kan höra! Visserligen hade jag hällt i mig en flaska vin, men ändå... Jag sjöng :) //Madde

Hårtrollet! sa...

vin och sång? vem har tagit över madde?

Anonym sa...

hallå jag sjöng å jag va dubbelt så kass som dig! så kom inte å säg att jag är feg! inte osexig heller! //Erik

Hårtrollet! sa...

haha.! jag vore ju korkad om ja skulle försöka övertala dig å säga att jag visst var sämst.. så gärna.. klart att du var sämre än mig erik!