måndag 28 april 2008

Nyfödd

Det är lite tråkigt att det alltid står samma saker i tidningen när folk får barn tycker jag. Här kommer lite alternativ:

  • " ja hade as ont i i 10h. bäbisen väger 3kg, och är en halvmeter lång. det är en pojke" och kanske.. "på ena handen saknas det ett finger.. " .
  • "Igår föddes min dotter. hon är välbehållen å frisk, men jag har ångrat mig. är det någon annan som vill ha henne?"
  • "vi vill bara publicera den här bilden på våran son -innan vi skickar tillbaka honom dit han kom ifrån"
  • " den 28 april föddes våran dotter. hon väger 2 kilo och ska heta sofia. Obs. bilden föreställer en annan, mycket sötare bäbis..(sofia är helt skrynklig och tjock)"
  • min bäbis är inte alls så fin som jag väntat mig.. men nu är den här.. hon ska heta anna"

Jag vill bara klargöra att jag gillar barn egentligen...

Inga kommentarer: