onsdag 23 april 2008

självutlämnande.

Jag skulle inte beskriva min blogg som självutlämnadne.
det mesta jag skriver handlar ju om andra. Mycket handlar om människor jag inte ens känner.. om folk som sagt konstiga saker på 7eleven eller på tunnelbanan.

Ibland skriver jag om knäppa saker jag tänker, men att jag sedan kommer på mig själv.. som när jag räknade hur många trappsteg det var i rulltrappan.

Ibland skriver jag elaka saker om folk som äter på McDonalds.
Jag äter fan själv på Donken ibland...

Min blogg är inte självutlämnande.

Då skulle jag skriva om helt andra saker.
Då skulle jag skriva om när jag gick på mellanstadiet och en tjej i min klass drog av mig min handduk och stängde in mig i duschen för att sedan släppa in alla killar in i samma duschrum.
Om hur ingen av mina "kompisar" gjorde något, eller ens sa någonting efteråt. Hur jag alltid kommer känna hat mot dom personerna som var där då. Hur jag tvingade mig själv att gå ner i vikt för att ingen som sett mig då skulle veta hur min kropp såg ut längre..

Sådanna saker skulle jag skriva om ifall det här var en självutlämnande blogg.
Jag är ingen självutlämnande person. Då hade ni vetat om det där redan.
Det gjorde ni inte.
Det kommer göra er ledsna att ni får reda på det nu.
Det kommer göra mig glad.

Människor som dömmer andra, av rädsla för att själva bli bedömda förstår jag mig inte på.

Inga kommentarer: