söndag 20 april 2008

En fisk,en ko & en brud från Dalarna.

När jag kommer till Sumpan efter mina äventyr igår så går jag till S-grillen och beställer en fiskburgare. Grillsnubben lägger upp något som ser ut som en halv ko på grillen.,., ja tänker att så där ser fan inte fisk ut.,men jag tänker att det kanske är en anorlunda fisk,, jag har ju trots allt inte ätit så mycket fisk dom senaste åren.. Den är mörkare och grövre än vanlig fisk. Kanske en fullkornsfisk tänker jag..


Jag åt upp min hamburgare och fortsatte tänka att det var en konstig fisk...
Idag förstår jag ju att det inte var någon fisk, utan att det just var en halv ko jag ätit.

Ni kanske undrar hur jag kunde komma fram till det här och det ska jag berätta.
Jag har nämligen ätit fiskburgare på S-grillen tidigare och vet därför att dom är fyrkantiga.. medan min hamburgare jag fick igår var rund.,!

ha! ja e inte så dum när allt kommer omkring!

Inga kommentarer: