onsdag 2 april 2008

God morgon vänner!

Det är alldelles för tidigt för att vara uppe nu. Så tidigt att inte ens tvättstugan öppnat ännu.
Så tidigt att vattnet i diskhon rinner ur av sig själv och gör det väldigt svårt för mig att diska.
Det är så tidigt att mitt nagellacksborttagningsmedel är slut, och affärerna inte öppnat ännu även fast det är onsdag idag, som är den dagen jag brukar fixa mina naglar på. Det gör det svårt för mig att köpa något nytt.

Jag tänker att det är fel på världen när jag måste gå upp klockan 06.00 för att göra sådanna här grejer. Jag har fan bara mig själv att ta hand om, ändå hinner jag inte med.

Fast d e klart.. har man barn blir det antagligen mycket lättare.. då får man ju ändå inte sova på nätterna och kan lika gärna sysselsätta sig med sådana här grejer., Bortsett från att folk som har barn inte fixar sina naglar.

Ofta får jag frågan om jag har barn. Lika ofta vill jag skratta högt.. Ser jag ut som nån som inte har fixat mina naglar, vill jag säga. Fan för mig. Så mycket fördommar jag har.

Inga kommentarer: