torsdag 10 april 2008

Sky bar

Det är humor att det är gubbar i kostym som beteer sig sämst.
några så kallade komplimanger jag fick igår:

-Har ni kollat in hennes bröst?
-Du har snygga bröst. Ja, alltså. Jag föredrar små bröst.

-Jag föredrar din överkropp framför din undre del.. från midjan och ner ser det ut som om du jobbar på bank.

- Jag säger aldrig till kvinnor att dom är smarta. Då blir dom så jävla uppkäftiga och kaxiga. Men du är söt och fin, det ska du veta.


SJUKT! det här var grejjer som fulla gubbar kom fram och sa till mig när jag efter jobbet gått till en bar för att ta ett glas vin och varva ner. En dag mitt i veckan. En bar med folk i kostym.
Vilka är dom att komma fram och bedömma mig!

Saker jag borde sagt till dem:
  • Du luktar illa.
  • Det kanske inte är det smartaste av dig att vara på högsta våningen så jävla fet som du är.. tänk om golvet brister..
  • .
  • eller.. Schysst att du har större bröst än mig. Klädsamt, verkligen..

Inga kommentarer: