lördag 1 november 2008

Tradera, here I go again.

Nej, Nej, Nej! Varför gör jag alltid så här! Kollar runt på tradera.. och ja, så långt är det okej. Självklart är det inget fel i att kolla runt på tradera. Men Jag nöjer mig inte med det. Jag vill höjja folks bud. Jag vill att folk ska betala mer även fast det inte är mig dom köper av. Jag har aldrig lagt ut någonting på tradera. Trots det, så vill jag alltså höja folks bud.. så vad gör jag.. Budar över, såklart! Jag budar över på saker jag inte vill ha enbart för att höja deras bud. Jag budar och hoppas att dom har budat högre sa att summan höjs utan att jag får det ledande budet.

Ibland går det dock åt helvete. Ibland får jag det vinnande budet.. och det suger så jävla hårt.
Snart är jag antagligen ägare till en skitful lila klänning som jag inte alls vill ha.

Om Conny är min Anna Skipper, vem kan vara min lyxfällan?

1 kommentar:

Anonym sa...

DU ÄR SÅ JÄVLA STÖRD!