tisdag 18 november 2008

Borde jag maskera mig när jag går dit? En kudde under tröjan kanske..

Jag har just ringt och beställt Sushi... eftersom jag ätit vegetariskt under ganska lång tid så är jag inte riktigt redo för rå fisk, räkor däremot är nice. I den vegetariska Sushin finns inga räkor. Däremot fastnade jag för "Sushi för gravida". I den fanns det räkor.

Så jag har just ringt och beställt Sushi för gravida..

Det känns som om jag har lurat någon. Som om jag har gjort något väldigt dumt som man inte får göra. Som jag är en elak människa som vill få folk att tro att jag är gravid.

Jag vill ju för fan bara ha sushi med räkor!

2 kommentarer:

Anonym sa...

JAG DÖR. du är så störd.

-sitter på bussen och gråter, buuuhuh BÖHÖHÖHÖHÖBVUUBU buhuhuhu-

Anonym sa...

FAN- datorn är störd. inte lika störd som du