lördag 22 november 2008

Det här med att det finns andra människor oxå..

Är det inte roande att tänka på vilken människosyn jag har. Den ändrar sig lite hela tiden efter vad som passar mig för stunden, men mest hela tiden så säger den emot sig själv.

Jag hatar både men och kvinnor - men jag älskar människor.
Jag tycker att kvinnor som lagar mat är svaga människor.
Jag tycker att män som lagar mat är tofflar.
Jag tycker att kvinnor som lagar bilar är förklädda män, väldigt avtändande.
Jag tycker att män som lagar bilar är besserwissers.
Jag tycker att smala människor är sorgliga.
Att tjocka människor har dålig självdiciplin.
Att människor som skaffar barn är svaga som inte vågar gå emot det som förväntas av dem.
Att människor utan barn är egoistiska.

Alltså fan, låt höra nu. Vad tycker ni om mig?

2 kommentarer:

Emma sa...

jag tycker du är underbar .. smal som du är .. om du vore tjock , fixade min bil och lagade min mat .. ja då hade jag fortfarande tyckte du varit underbar..

Anonym sa...

Går inte att beskriva vad jag tycker om dig. Nåt i stil med underbar iallafall ;)